Hoolekandeteenuste RFID inventarihalduse lahendus
AS Hoolekandeteenused
Millist probleemi lahendasime?
Hoolekandeteenuste tööprotsessi oluline osa on erinevate väikevahendite üle arve pidamine. Eelnev väikevarade haldusvahend ei olnud piisavalt kasutajasõbralik, sellega töö oli ajamahukas.
Mida me probleemi lahendamiseks tegime?
Hoolekandeteenused on kasutusele võtnud inventarihalduse lahenduse väikevahendite inventeerimiseks. Süsteem on loodud RFID ja IDsys Online standardiseeritud tarkvara abil.
Kuidas lahendus toimib?
RFID märgiste, käsilugeja ja IDsys Online tarkvara abil lahendatud inventarihalduse süsteem, kus ei pea otsima igalt esemelt koodi või kleebist. Piisab käsiskänneriga tuppa astumisest, kui info seal olevate väikevahendite kohta on digitaalsel kujul olemas.
Kuidas lahendus aitab tööprotsesse efektiivsemaks muuta?
Inventeerimine on mugavam, kuna ei pea pikali mööbli vahele, seina vahele või laua alla ronima. Varade tuvastamine on palju lihtsam ja kiirem. Ja kui eset tabelisse ei ilmu, saab sellest teada, et märgist pole veel esemele paigaldatud.
Kiire ja automatiseeritud
Digitaalne inventarihaldus
Reaalajas ülevaade ja ajalugu
Varade seisukorra kohta
Raportite genereerimine
Otse haldustarkvarast
Oluline aja- ja ressursisääst
Inventari haldamiselt
Soovite teada, kuidas teie ettevõte võiks meie lahendustest kasu saada?
Pakume terviklikke inventarihalduse digitaliseerimise lahendusi, mis aitavad rutiinseid toiminguid automatiseerida ja muuta ettevõtte ressrsikasutuse efektiivsemaks.
Reg.nr: 11716262
KMKR: EE101332363