
Millist probleemi lahendasime?
Varasem vöötkoodipõhine laenutussüsteem nõudis iga raamatu eraldi registreerimist skänneriga. Iga skaneerimine tuli teostada eraldi. Samuti tuli turvalahendus (vargusevastased elemendid) paigaldada ja aktiveerida / deaktiveerida eraldi.
Laenutamise võimalikkus sõltus raamatukogu avamisaegadest – ei saanud laenutada, kui raamatukogu oli suletud.
Mida me probleemi lahendamiseks tegime?
RFID ja IDsys standardiseeritud tarkvara põhine laenutussüsteem ning iseteenindusjaam. Lisaks masinnägemise põhine külastajate arvu monitoorimise süsteem.
Kuidas lahendus toimib?
Sisekaitseakadeemia asendas vöötkoodipõhise laenutussüsteemi RFID-lahendusega, mis ühendab laenutuse ja turvalahenduse ühte süsteemi. Lisaks sellele juurutati ka masinnägemise põhine raamatukogu külastajate arvu monitoorimine.
Kuidas lahendus aitab tööprotsesse efektiivsemaks muuta?
Iseteenindusautomaadi kasutamine vähendab töökoormust ja muudab laenutusprotsessi lihtsamaks, sest lugejad saavad sellega ise tegutseda.
Külastajate loendamine on väga hea lisa, mis annab külastatavusest täpse ülevaate.
Turvalahendus on mguav, sest annab infot raamatute kohta, mis läksid raamatukogust välja ilma laenutamata.
Kiire ja automatiseeritud
Digitaalne inventarihaldus
Reaalajas ülevaade ja ajalugu
Varade seisukorra kohta
Raportite genereerimine
Otse haldustarkvarast
Oluline aja- ja ressursisääst
Inventari haldamiselt
Soovite teada, kuidas teie ettevõte võiks meie lahendustest kasu saada?
Pakume terviklikke inventarihalduse digitaliseerimise lahendusi, mis aitavad rutiinseid toiminguid automatiseerida ja muuta ettevõtte ressrsikasutuse efektiivsemaks.
Reg.nr: 11716262
KMKR: EE101332363


